27.3.02

Tere Vikerraadio

Õnne sünnipäeva puhul!


Vikerraadio


Tere!


Õnnitlen juba eelnevalt Vikerraadiot kolmanda aprilli puhul. Teie sünnipäev on ühtlasi mu kadunud isa sünniaastapäev. Tema saaks 72 aastaseks, Teie aga pole veel pooleski sellest vanusest. Ikkagi hakate tasapisi juba suureks saama!

Te küsite lemmiksaadetest, mis põhjustab mingil määral raskusi. Neid on mul nimelt nii palju, et kõiki üles lugeda ei jõuagi. Igal hommikul kuulan kindlasti Vikerhommikut, tööpäeviti juba alates riigihümnist. Maailm täna ja Järjejutt on huvitavad, kuid tihti pole neid võimalust kuulata. See sama käib Päevasüdame ja Argipäeva kohta. Päevasüdamest tahaks eriliselt Mart Ummelase esmaspäevsed meediakommentaarid nimetada: neid ma loen veebist, kui eetris kuulama ei jõua.

Päevakaja jääb mul üsna harva kahe kõrva vahele, kultuuriteated samuti. Esmaspäeva õhtuti pean kindlasti Keelekõrva saate kuulama, palukski Mari Tarandile 400. saate puhul õnnesoovid edastada. Jõudu talle et ta eesti keele eest ka edaspidi hoolt ja muret aga ühtlasi ka rõõmu ja uhkust tunda jaksaks!

Laupäeviti ja pühapäeviti on raadio jaoks aega rohkem, samuti on Vikerraadio kavas nädalavahetustel nii paljugi huvitavat. Rahvateenreid ma harva maha magan, Literi saadet kuulan samuti sageli. Sõdurisaadetest saab ajaloohuviline üht teist huvitavat teada, Müstilisest Venemaast samuti. Nimetamata ei tohi ka Mnemoturniirit ja Raadioteatri etendusi jäta. Lastetuba on ka täiskasvanu jaoks huvitav. Kuuspakki kuulan ka, kuid ise pole siiamani veel helistama hakanud.

Uudiseid ma kuulan pidevalt, nii Vikerraadio enese kui ka Vaba Euroopa toimetusest. Uudistesaated saaksid hea meelega ööpäevaringselt eetris olla. Maakondade sündmusi ja üritusi võiks ka praegusest rohkem kajastada.

Kindlasti jäi siin nii mõnigi saade nimetamata, mis seda igapidi vääriks. Päeva ilma Vikeraadiota on mul raske ette kujutada. Jätkugu Teil aastaid palju veel ning jõudu selleks, et kõik tulevased aastad läbi elada! Palju õnne eelseisva sünnipäeva puhul!


Larko