21.3.02

Mul pole puhkemaja

Larko


Teie Puhkemaja Kodulehekülge ei ole võimalik näha. MIKS? Mitte keegi ei leia seda! TE olete otsingumootorite loetelude lõpus! Meie Teame, sest sealt me Teid leidsime! Haarake kinni reaalsusest! TEIE kodulehekülge ei ole paljudes otsingumootoreis või on siis loetelu lõpus , mille tulemusena TE KAOTATE uusi kliente, kes ei suuda Teid leida. On seda võimalik muuta?

JAH ON! Regal Telecom
AINULT 2500 eek Meie firma garanteerib Teie kodulehekülje registreerimise 350 otsingumootoris üle kogu maailma. (vaata otsingumootorite loetelu selle kirja lõpus). Registreerimine toimub nii eesti- kui ka ingliskeeles. Me kasutame registreerimisel kõige efektiivsemaid.... jne pikas reas kiitmisi kirja läkitaja pakutud teenuse kohta.


Eeltsiteeritud kirjale saatsin järgmise vastuse:


regalsales@regaltelecom.com


Tere!


Tänan Teid väga pakkumise eest, kuid ei leia otstarbekaks sellest kinni haarata. Põhjuseid selleks on mitmeid.

Esiteks ei ole mul enda teada "puhkemaja" nimelist kodulehekülge olemas, küll aga terve hulk teisi. Kirjutate, et leidsite kusagil otsimootorist sellise minuga seonduva lehekülje. Äkki oleksite nii kenad ja andaksite sellest ka mulle teada. Võib-olla olen ma öösel unes kusagile veebilehti üles riputanud. Mul küll kodus veebiühendust pole, aga muidugi võimalik, et oleksin pimekäija kombel öösel näiteks kusagile veebikohvikusse end sisse sokutanud.

Teiseks on mu veebilehed hästi loetud ja (eriti Eesti) otsingumootorites kajastatud. Üks põhjus selleks (peale nende lugejatele huvi pakuva sisu) on kindlasti asjaolu, et ma Teie pakkumise taolisi ettevõtmisi pole kasutanud. Otsimootorite haldajatele see nimelt sugugi ei meeldi, et veebilehtede URLi nendele autoomaatselt läkitatakse.

Saate siis kindlasti aru, et ma Teie pakkumise tagasi lükan. Soovin Teile sellegi poolest head kevade algust.


Tervitusega


Larko


Sellele vastuseks laekus järgmine teade:


The original message was received at Thu, 21 Mar 2002 08:29:30 +0200 from amavis@localhost

----- The following addresses had permanent fatal errors -----

regalsales@regaltelecom.com (reason: 553 5.3.0 ... No such user here)

----- Transcript of session follows -----... while talking to mail.regaltelecom.com.:

RCPT To: regalsales@regaltelecom.com

<<< 553 5.3.0 regalsales@regaltelecom.com... No such user here

550 5.1.1 regalsales@regaltelecom.com... User unknown