26.10.01

Minu Kolhoos


john.gray@mail.ee



Tere!


Ma tänan väga asjaliku ja sõbraliku tutvustuse eest
ElfiKeldris
. Tahaks siiski mõned täpsustused edastada.

Ma mitte ainult ei kirjuta üht arvamust nädalas vaid katsun ikkagi jõudu ja jaksu mööda ühe artikli igal tööpäeval kirjutada. Seda muidugi ainult juhul kui mul midagi öelda on. Sunni korras kirjutada ju pole eriti mõtekas.

http://larko.blogspot.com on soome ja inglise keeles, mitte ainult soome. Varem oli see kolmekeelne, sest eestikeelsed lood olid ka seal. Kuna ma tuvastasin, et lugejaid oli kõige rohkem Eestist, otsustasin eesti keelsed lood eraldi lehele ehk Kolhoosi üle kanda. See otsus oli üks targemaid mu elus.

Su kirjeldus Kolhoosis kommenteerimise kohta oli korrektne. Juhiks siiski tähelepanu võimalusele Foorumis lingile "topics view" klikida, kusjuures kõik ühele artiklile lisatud kommentaarid ilmuvad ilusti ühele lehele. Kalendrile klikides saab foorumis ajalises ulatuses ringi surfata.

---"Seadeid on tohutult. Mõned menüüd annavad valides ette “errorpage”, mõned on eesti ja inglise keele segu. Pean ütlema, et mind väsitab see kahe keele vaheldumine. Olgu siis üks. \…\ Kõige kummalisemaks teateks, mida ma avastasin oli “Ülemise taseme kirjad”. Some food for brain?"---

Jah, vigateateid ilmub pidevalt mida kummalisemal kujul. See on vist Kolhoosi lastehaigus. Nendega aga harjub tasapisi elama. Mina juba tean, millised vead tuleb tõsiselt võtta, millised mitte. Isegi on mõnel pervertsel viisil lõbus, et Su lemmiklaps veebisaitide vennaskonnas Sinu kulul naljatada suvatseb.


Parimate soovidega


Larko