20.11.02

Euroopa riik

Liia Hänni
Riigikogu

Tere! Olles kuulnud Teie avamust Vikerraadios küsiks kas Te ei tahagi ühist Eroopa riiki, kes suudaks meile sots kindlust pakkuda?

Larko

Tänan arvamuse eest. Kahjuks ei tea ma, mida Vikerraadio edastas, sest otseselt ei ole ma seal esinenud.

Mis puudutab sotsiaalkindlustust, siis Euroopa Liit seda ei taga, vaid iga liikmesriik on ise vastutav. Ma ei pea, tõepoolest, õigeks Euroopa Liidu muutmist liitriigiks. See ei ole tegelikult ka Euroopa Liidus kavandatavate reformide eesmärk.

Soovin Teile jätkuvat kodanikuaktiivsust!

Liia Hänni

Tere proua Hänni!

Tänan Teid vastuse eest mu provokatiivsele Euroopa riigi kehtestamist puudutavale küsimusele. Edastasin selle Teile oma mobiilselt e-postiaadressilt. Olles jälle päris veebiühenduse otsas olen täna avaldanud Internetis teemat puudutava artikli pealkirjaga ISAMAADE EUROOPA, KODANIKE EUROOPA VÕI EUROOPA LIITRIIK?

Soovin Teile edu Euroopa ehitamise tööl kodanike huve kaitstes.

Lugupidamisega

Larko