2.5.01

Mis juhtus

LARGO pärimine Kohtla Järve linnapeale

Larko saatis 23. aprillil järgneva päringu Kohtla Järve linnapeale. Et vastust tänaseni pole laekunud, on kurb märguanne sellest, et läbipaistva ja avaliku valitsuse pöhimõte kahjuks veel pole Kohtla Järveni jõudnud. Largo artikel teemal on avaldatud saitil Maailm Largo järgi.

Kohtla Järve Linnapea

Austatud Härra Korb

Ajakirjanduses on viimasel ajal pälvinud suurt tähelepanu Teie linnas hiljuti aset leidnud Outokumpu koolilaste joomapeoks muutunud külaskäik. Mul on kavas järgmisel nädalal sel teemal oma veebilehtedes Maailm Largo järgi http://larko.kolhoos.ee ning The World according to Larko http://larko.blogspot.com vähemalt üks artikel eesti keeles ja üks soome keeles kirjutada. Olenevalt ette tulevatest asjaoludest pole välistatud, et veel sellestki teema käsitlust laiendaksin.

Käesoleval nädalal teen taustauuringut, millega seoses olen muuseas Outokumpu linnapea käest kommentaari küsinud. Mul oleks mõned küsimused ka Teile:

1. Kas Outokumpu linn on ametlikult Teie ees vabandanud?

2. Põhjasranniku ja Postimehe andmetel on soomlasest 12-15 aastased lapsed saanud Teie linnas kellegi takistamata vabalt alkohoolseid jooke osta. Seaduse kohaselt on alkoholi jaemüügi järelevalve kohaliku omavalitsuse pädevuses. Kuidas Te olukorda kommenteerite ja kas Teil on kavas järelevalve efektiivsust tõsta?

3. Kas tahate midagi lisata?

Nagu öeldud on mul käesolev nädal taustauuringiteks ette nähtud. Seega oleksin tänulik, kui Teie vastus oleks käesoleva nädala jooksul mu kasutuses. Tänan Teid väga koostöö eest. Ehk on mul tulevikus võimalus Kohtla Järve linnast seoses rõõmsamate teemadega kirjutada.

Parimate soovidega

Markus Larkovirta

larko@hot.ee