26.3.01

Liba-administraator

Liba-administraatorist veel



Austatud Härra Türk



Ma ei ole sellega sugugi rahul, kuidas Teie konkurent Mega.ee minu artiklit "Liba-administraator HOT'i salasõnade kallal kajastas. Seetõttu olen ma täna oma lehel mõningaid täpsustusi avaldanud, mis Teie jaoks enamasti positiivsed.


Kui ma Megale oma nõusoleku artikli tsiteerimiseks andsin, jäin arusaamisele, et nemad kavatsevad midagi omapoolset juurde tuua ja selles kontekstis minu artiklile viidata. Paraku asi nii ei läinud, vaid edastati mu artikel pea-aegu et täies mahus, jätes siiski maha mõned väiksed aga olulised laused, millega ma tahtsin Teie tegevust kiita. Kuigi nii Maailm Largo järgi kui ka Largo kirjavahetus eelmise nädala neljapäeval ja reedel hästi arvukalt külastatud olid, on kindlasti palju ka selliseid lugejaid, kes looga ainult Mega.ee lehel tutvusid. Võib-olla jääb sellisele lugejale Teie tegevusest mulje, millist mina ei ole tahtnud sellest jäta.


Ma ei ole soovinud HOT'i mustata ega saata Teie tegevust laias laastus kahtlase valguse alla, nagu selline mulje Mega lehelt jääda võib. Tahtsin ainult seda kritiseerida, et Te ei tahtnud kriminaaluurimist algatada.


Mu täpsustav artikel pealkirjaga Larko täpsustab: Liba-administraator tekitab arusaamatusi on avaldatud lehel Maailm Largo järgi. Käesoleva meili avaldan "Largo kirjavahetuses"


Kõige paremate soovidega


Larko