15.1.06

Olen ma Päevalehe kirjavahetaja?

Priit Hõbemägi

Tere, Priit!

Paluks Sul kõrvuti vaadata neid kahte veebilehekülge. Tegemist on pisiuudisega, mille ma kokkuleppe alusel Rohelise Värava jaoks kirjutasin ja see ka Väravas ilmus. Värav avaldas viis lauset, millest Päevaleht omakorda jätis kaks maha avaldades ülejäänud kolm ligi identsel kujul. Pealkiri oli samuti identne ehk loole polnud teie poolt midagi omapoolset lisatud.

Et tegemist on päevakohase uudisega, kusjuures ka Rohelisele Väravale kui allikale viidatakse, ei leia ma sedapuhku, et tegemist oleks eriti jämeda autoriõiguste rikkumisega. Seevastu panen imeks, et uudis edastati Päevalehes märgistusega "HELSINGI, 12. jaanuar (EPLO)". Kas ma siis olengi Päevalehe Helsingi kirjavahetaja? Enda teada mitte, aga kui Sa nii arvad, oleks hea kui mulle ka palka maksaksid. Küll ma siis ka uudiseid vahendan.

Parimatega

Larko