5.6.03

Viiruskirjad

Saatja: MIMEDefang

Kellele: Larko

Kuupäev: 18:49 02-06-2003

Pealkiri: MIMEDefang Notification

An e-mail you sent with message-id "No-Message-ID" was modified by our mail scanning software.


The recipients were: kartk@epl.ee

Here are the details of the modification:

A message was discarded because of an attachment named "application.pif" as it constituted a security hazard. Please contact the recepient and arrange an alternate means of sending it.


To: Kärt Karpa

Subject: Müstiline meiliteade

Tere!

Mulle laekus Teie serverist alljärgnev teade e-kirjast, mille mina olla Teile läkitanud. Väidetavat meili aga pole Teile edastatud, kuna seal ilmselt on viirus kaasas.

Mina pole paraku enda teada Teile kirja saatnud, viirusega ammugi mitte. Tegemist võiks olla ühega kahest võimalikust juhtumist:

1. Et mu meiliandmed on mitmel pool veebis avalikult kättesaadavad, võiks keegi kurikael minu koordinaate viiruste läkitamiseks kasutada.

2. Mõned mu veebisaitidest seonduvad erinevate automaatselt saadetavate meiliteadetega. Võib-olla olete mu saiti külastanud ja seal mõnele nupule vajutanud. Sellisel juhul küll lisatud viirusfaile kaasneda ei tohiks.

Tahtsin sellest juhtumist Teile teada anda, kuna mulle on viimastel päevadel sarnaseid teateid just nimelt EPLi serverist laekunud. Loodetavalt on ikkagi ohutu apsakaga tegemist. Ei tahaks uskuda, et keegi "virtuaalterrorist" oleks mu kallale tahtlikult läinud.

Head alanud suve soovides

Larko


Tere!

See on ilmselt mingi järjekordne viirus, mis ringi liigub! Meie arvutipargi hooldaja avastas juba eile, et selline asi ringi liigub ja firmade vahelisi suhteid rikkuda üritab. Siinkohal saadan Teile edasi tema poolt meile saadetud selgitusmeili, mida ta soovitas sellistele kirjadele vastata.

Päikest!

Kärt

6 144 304


Olavilt:

Täna levib Euroopas hoogsalt viirus Palyh (Sobig B1). Kujutab ta endast masspostitajat ja põhiliselt rikub inimeste- ja fimadevahelisi suhteid.

Viirus võtab nakatatud arvuti kõvakettalt ajutiste failide hulgast suvalisi
e-maili aadresse ja paneb need suvalised aadressid SAATJA (reply-to) aadressiks. Saaja e. adressaadi arvuti või server aga vaatab ainult reply-to realt, kust
kiri on tulnud ja saadab vihase teate: teie kirjast on leitud viirus!

Kui saite kusagilt sellise süüdistava kirja, paluge saatjal vaadata kirja
HEADERITEST, kes TEGELIK saatja oli. Outlookis näete headereid nii: kirja peal parema klahviga vajutades ilmub menüü, sealt valite kõige alumise, Options, ja seal all ongi Internet Headres.

Lisainfot saate lugeda: http://www.datafellows.fi/v-descs/palyh.shtml


Loe ka:

Largo artikkel Larko pole süüdi: Viirus ajab meilikasutajaid riidu


Lue myös näihin kirjeisiin liittyvä suomenkielinen artikkeli