5.5.14

Avaldus EP valimisele osalemise kohta


Vastuvõtja: Siseministeerium
Vastuvõtja aadress: valimised@siseministeerium.ee

Saatja: Markus Larkovirta
Isikukood: 35708280119
Saatja aadress: onularko@gmail.com

Asi: Taotlus valijate nimekirja kandmiseks
Viide: Euroopa Parlamendi valimise seadus § 21

Mina kui Euroopa Liidu kodanik, täpsemalt öeldes Soome Vabariigi kodanik, kelle alaline ja rahvastikuregistrile vastav elukoha aadress on Pakri tn 6-40, Paldiski linn, Harju maakond, kinnitan käesolevaga alljärgnevat:

      1. Soovin osaleda käesoleva aasta 25. mail toimuvatel Euroopa parlamendi valimistel Eesti ja ainult Eesti parlamendisaadikute valimisel.
      2. Hääletamisõigust ei ole mult päritoluriigis ära võetud. Seda ei oleks saanudki ära võtta, kuna Soome seadused hääletamisõiguse äravõtmist ette ei näe.
      3. Kindlapeale on mul teada, et vähemalt 2009. aasta Euroopa parlamendi valimistel olin kantud Helsingi linna valimisringkonna valijate nimekirja, kuna antud valimistel osalesin. Vastavalt Soome seadustele oleks mind tulnud samas valimisringkonnas kanda valijate nimekirja ühtlasi 2011. aasta rahvusliku parlamendi valimistel ning 2012. aasta Vabariigi Presidendi valimistel, kuid seda asjaolu ma kinnitada ei saa, kuna antud valimistel ei osalenud ja valijate nimekirju üle ei kontrollinud. Kohaliku omavalitsuse valimistel osalesin viimati Helsingi linnas 2008. aastal ning 2013. aastal juba Paldiski linnas.
      4. Soomes elades oli mu sealne isikukood 280857-0959.
      5. Mul ei ole neiupõlve, järelikult neiupõlvenime ka mitte.
      6. Mu 1997. aastal surnud isa nimi oli Yrjö Larkovirta.
      7. Mu 2013. aastal surnud ema nimi oli Katri Helaspuro-Larkovirta.
      8. Ma ei kanna kriminaalkaristust. Mind pole kunagi üheski süüteos süüdi mõistetud ega isegi vastavat kriminaalsüüdistust mulle esitatud.
      9. Peale Eesti Vabariigi ID-kaarti number E0043531, millega käesolev dokument on digitaalselt allkirjastatud, ei ole mul ühtegi isikut tõendavat dokumenti ega peagi olema.
      10. Palun vastavalt Euroopa Parlamendi valimise seaduse § 21 lõikele 3 kanda mind valijate nimekirja sama seaduse §-s 20 ettenähtud korras.

Paldiskis 25. aprillil 2014 a.

/allkirjastatud digitaalselt/
Markus Larkovirta
35708280119